64.999 Ft64.999 Ft

Ízületi terápia otthona kényelmében

A népesség több, mint fele tapasztalt már ízületi gyulladást vagy kopást élete során. Sok esetben ez áll a fájó és merev érzés mögött, melyet a térdben vagy a vállban érzékelünk.

A Fizioterápiás Térd- és Vállmasszírozó infravörös akupresszúrával és hőterápiával javítja a vérkeringést, elősegíti a sejtek regenerálódását és enyhíti az ízületi fájdalmakat.

A masszírozó a légpárna segítségével összeszorítja a végtagot, majd nagy frekvenciás vibrációval, 3 különböző hőfokon és 3 erősséggel regenerálja a fájdalmas pontokat, ezzel csökkentve a fájdalmat és elősegítve a teljes gyógyulást.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

3-5 nap kiszállítás

Biztonságos fizetés

bankkártyával, átutalással, utánvéttel

Régóta próbálkozik tüneteinek az enyhítésével?

Hiszünk a hosszútávú, természetes megoldásokban és tapasztalatból tudjuk, hogy az ízületi gyulladások és fájdalmak kortól függetlenül nagyon jól kezelhetőek.

A Fizioterápiás Térd- és Vállmasszírozó hatékonyan kezeli az olyan eseteket is, melyek már több éve elhúzódnak, eredmény nélkül.

Regenerálja ízületeit bárhol és bármikor. Használata egyszerű: helyezze a masszírozógépet a kezelendő területre, a tépőzár segítségével erősítse oda és kapcsolja be a kívánt programot.

Elősegíti a regenerációt

Az infravörös terápia javítja az oxigénben gazdag vér keringését és segíti a sejtek gyors regenerálódását. Rendszeres használata csökkenti a lehetséges görcsök és duzzanatok kialakulását.

Enyhíti a térd- és vállfájdalmakat

Az infravörös akupresszúrás lámpák természetes módon enyhítik a térdben és vállban tapasztalt fájdalmakat. Regenerálja az ízületi tokot és a csükketni a gyulladást.

Csökkenti a gyulladást

A Dr. Lumbar masszírozó több frekvenciás, légkompressziós technológiával járul hozzá a gyulladás csökkentéséhez. Pihentesse ízületeit, izmait a Térd- és Vállmasszírozóval!

Kompakt kivitelezés, multifunkcionális használat

A masszírozó nem csak a fájdalom helyét, de annak környékét is kezeli, aminek köszönhetően használója akár az egész testén érezheti a jótékony hatását. A masszírozó kompaktsága abban rejlik, hogy bizonyítottan hatásos különböző terápiák együttes erővel szüntetik meg az ízületi problémákat.

A hőkompressziós akupunktúrás terápia elősegíti a helyi értágulást, csillapítja a gyulladást és csökkenti az adhéziók kialakulását.

Az infravörös fényterápia serkenti a vérkeringését, növeli a ízületek sejtjeinek életképességét, ezzel felgyorsítva a felépülési folyamatot.

Kezdje el a fájdalommentes életet most!

Termékünkre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!

Dr. Lumbar Fizioterápiás Térd- és Vállmasszírozó

64.999 Ft64.999 Ft

Térjen a gyógyulás útjára

A Dr. Lumbar Fizioterápiás Masszírozó 100%-ban természetes megoldással, gyógyszerek nélkül hozza el a várt eredményt. Egyszer kell megvennie és éveken keresztül bárhol és bármikor élvezheti a használatát.

A Fizioterápiás Masszírozó már számos elégedett vásárlónknak nyújtott minőségi segítséget.

Gyakran ismételt kérdések

Segít a sérülések gyógyításában is?

A Dr. Lumbar Fizioterápiás Térd- és Vállmasszírozó regenerációs hatása bizonyított, segít a sérülések helyreállításában és megelőzésésben.

Hogyan kell használni?

1. Tegye a készüléket a térdére/vállára/könyökére úgy, hogy a kezelőpanel felfelé nézzen, állítsa a rugalmas hevedereket a megfelelő helyzetbe.

2. Hosszan nyomja meg az “idő BE / KI” gombot egy másodpercig a készülék bekapcsolásához, majd nyomja meg röviden az “idő BE / KI” gombot a munkaidő kiválasztásához 10/20/30 perc.

3. Nyomja meg a “mode” gombot a “rezgés” és az “impulzus” funkció elindításához vagy leállításához. A jelzőfény ennek megfelelően világít.

4. Nyomja meg a “le” és a “fel” gombot az impulzus “(00-26) és a” rezgés “(00-06) intenzitásának kényelmes masszázsérzethez történő beállításához.

5. A fűtési funkció 65 ℃ / 55 ℃ / 45 ℃ / kikapcsolásához nyomja meg a „hő” gombot

6. Hosszan nyomja meg az “idő BE / KI” gombot a készülék kikapcsolásához

7. A készülék sípol, jelezve, hogy alacsony az akkumulátor töltöttsége, és a vibráció megszűnik, kérjük, töltse fel az akkumulátort.

8. Csatlakoztassa az USB-kábelt az 5V 2A adapterhez az akkumulátor feltöltéséhez. A töltésjelző lámpa piros, ha az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, és a lámpa kék lesz, amikor az akkumulátor megtelt.

9. “Pulzus” üzemmódban kérjük, tegye a bőrére a két ASHI matricát anélkül, hogy bármilyen érintést érintenének egymással.

10. A készülék leállítja a fűtést, és a belső hőmérséklet-szabályozó piros lámpák kialszanak, amikor a készülék eléri az előírt hőmérsékletet; a készülék automatikusan tovább melegszik, ha a lámpák újra bekapcsolnak

Használhatom a műtét utáni rehabilitációm során?

Ezzel a kérdéssel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot kezelőorvosával!

Mennyi ideig tart a termék teljes feltöltése?

Körülbelül 3 órát vesz igénybe.

Mennyi ideig használható teljes feltöltés után?

A teljes feltöltést követően az üzemidő 1-1,5 óra.

Vélemények